wtorek, 28 sierpnia 2012

Przypominam o konkursie z nagrodami + zabawa


Czas ucieka, a szansa na wygranie przewodnika kulinarnego Pascala jest cały czas spora. Wystarczy, że wrzucicie na stronkę http://takeitup.pl/podroze-od-kuchni/38 zdjęcie ukazujące ciekawą potrawę z podróży. Większość z Was z wakacji już wróciła, więc wystarczy wyszperać zrobione przez siebie zdjęcie i już macie szanse na wygraną. No i wspaniałą zabawę, bo sami również możecie głosować. Macie czas do czwartku do północy, więc spieszcie się, by zdążyć zebrać głosy. Ale jeśli wrzucicie super zdjęcie późno, to i tak możecie wygrać, gdyż jedno zdjęcie wybieram ja :). Więc do dzieła. Szczegóły konkursu tutaj, a nagrody tutaj:




A ponadto dziś, w ramach zabawy, odpowiadam na pytania zadane mi przez Drui (Kuchenny bajzel). Kto jest ciekawy, zapraszam do lektury.

1. Ulubiony serial?
    Nie mam takiego.
2. Gdzie spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?
    Alpy austriackie - i tak do końca życia.
3. Gdybyś miała wybierać: mieć grupkę fajnych znajomych czy jedną najlepszą przyjaciółkę?
    Jedną najlepszą przyjaciółkę.
4. Wpadasz w histerię, gdy...
    Moim dzieciom dzieje się coś złego, ale naprawdę złego.
5. Co chciałabyś w sobie zmienić?
    Mieć większą pewność siebie i nie mieć hopla na punkcie czystości.
6. Jesteś od czegoś uzależniona?
    Od Internetu.
7. Ulubione danie?
   Spaghetti al pomodoro.
8. Z czego nie mogłabyś nigdy zrezygnować?
    Z posiadania szczęśliwej i kochającej rodziny, jaką posiadam.
9. Lubisz siebie?
    Lubię.
10. Jakie są Twoje ulubione zespoły muzyczne?
    Jeśli zespół, to tylko jeden - Kult.
11. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
    Tak jak dzisiaj. Aktualna praca, kochająca rodzina, dom z ogródkiem i nic nie chcę zmieniać.

Do zabawy, czyli odpowiedzi na te same pytania zapraszam:

qualiettę z bloga Skarbnica smaków,
Pannę Malwinnę z bloga Filozofia smaku,
Agę z bloga Kuchnia z jadalnią,
Wierę z bloga Jedz mnie!

Miłej zabawy :)

6 komentarzy:

  1. Aaa... No dobra, skuszę się, bo na parę pytań zareagowałam oburzeniem :)
    Jesteś chyba jedyną osoba, która na nic nie narzeka :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu zareagowałaś oburzeniem? Zresztą nie ja wymyślałam pytania.
      No i dzięki :)

      Usuń
  2. Dziękuję za zaproszenie. Ja też mam bzika na punkcie czystości;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zaproszenie przyjęłam, na pytania odpowiedziałam, ale nie ma lekko - nominowałam Cię do blogowej nagrody w zabawie "Versatile Blogger". Zresztą nie mogło być inaczej, w pełni zasługujesz na wyróżnienie. Jeśli masz ochotę, to się przyłącz.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest lekko :). Ale oczywiście dziękuję Ci bardzo, bo każde wyróżnienie jest miłe. Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...