środa, 10 października 2012

Co z tymi grzybami?

Czy będą jeszcze grzyby w tym sezonie? Jest ich tak mało, a ja je tak lubię. Ostatnio znalazłam tylko parę, ale marnie wyglądały. Tylko kilka sztuk zasługiwało na miano grzyba. Teraz jest ciepło, może jak popada, to uda się coś zebrać? Jak nie, to pozostanie zakup na jakimś targowisku, by choć troszkę ich ususzyć. 
A jak u Was z grzybami w tym roku? Może macie jakieś ciekawe przepisy na świeże grzyby, nie suszone, nie marynowane, tylko takie do zjedzenia z chlebkiem czy ziemniakami. Ja już tak dawno ich nie robiłam, że po prostu nie pamiętam. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.



7 komentarzy:

  1. http://gotujzrodzinka.pl/dla-doroslych/obiad-dla-doroslych/pierwsze-grzybobranie/ może tarta z grzybami ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam sprawdzony przepis od "TEŚCIOWEJ" a w Miałach jak jedzie sie na Wronki jest ich wysyp:-)))) , wiem bo byłam w zeszłym tygodniu :-) , co do przepisu to podsmażamy cebulkę pokrojona w kostke , posypana przyprawa vegetaą i pieprzem potem dodaje pokrojone grzybki dolewam troche wody i dusze je troche az beda miekkie, potem dolewam wody zeby sie nie przypaliły i na koncu smietane 18% i doprawiam do smaku jeszcze duszac . Podaję z ziemniakami .życze samcznego jedzenia i owocnego zbierania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O coś takiego mi właśnie chodziło. Dzięki wielkie

      Usuń
  3. Nie znam sie niestety na grzybach. A tutaj nie ma nawet targowisk, zeby kupic takie lesne, zebrane przez kogos. W sklepach tylko pieczarki... A zamarzyla mi sie jajecznica z grzybkami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to współczuję, że nie masz dostępu na grzybków.

      Usuń
  4. Radosnej twórczości i mnóstwa gości życzy Syneloi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...