piątek, 31 sierpnia 2012

Rozstrzygnięcie konkursu + nominacja


Konkurs "Na tropie smaków i aromatów, czyli moje podróże od kuchni" został zakończony. Jedno zdjęcie miałam wytypować ja, ale ponieważ drugie miejsce zajęły ex aequo dwie osoby, więc im obu należy się nagroda. Zatem zwycięzcami zostali:

- Kasia Guzik za zdjęcie http://takeitup.pl/podroze-od-kuchni/38#preview/1047,
- Agnieszka Drabent za zdjęcie http://takeitup.pl/podroze-od-kuchni/38#preview/1172,
- Arkadiusz Jędrzejewski za zdjęcie http://takeitup.pl/podroze-od-kuchni/38#preview/1177.

Zwycięzcom gorąco gratuluję, nagrody - książki zostaną wysłane pocztą, a pozostałym uczestnikom dziękuję za wzięcie udziału w zabawie.

A ponadto....

Mnóstwo nagród krąży dziś po sieci, więc i mi się dostało. Nominowana zostałam przez:
KamiUrszulęMagdę111Agęquallietę oraz ABC mojej kuchni, za co bardzo serdecznie dziękuję. A oto nagroda:
Sądzę, że zasady już większość zna, ale dla formalności je przedstawię:

- nominować kolejnych 15 blogów,
- poinformować o tym blogerów,
- ujawnić 7 faktów dotyczących siebie,
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę u siebie na blogu.

Myślę, że nie ma sensu podawać aż 15  kolejnych blogów, bo wyjdzie na to, że tytuł otrzyma każdy blog. Jeśli chodzi o  mnie, to na nagrodę zasługują wszystkie te blogi, które obserwuję i wiele innych, na które jeszcze nie trafiłam. Ponadto te moje ulubione, zostały już wyróżnione. Zatem pozostaje mi zdradzić parę rzeczy o sobie:
- jeszcze parę lat temu nie chciałam mieć dzieci, a teraz mam dwójkę,
- mój mąż jest moją pierwszą i jedyną miłością,
- szaleję za górami i w nich chciałabym spędzać wszystkie wakacje,
- nie umiem pływać,
- jestem informatykiem z zawodu,
- nie przepadam za mięsem, jem je, bo muszę,
- nie znoszę owoców morza.

2 komentarze:

  1. Przyłączam się do tych co Cię nominowali do Versatile Blogger Award , masz racje zabawa zatoczyła koło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Każde jedno jest dla mnie cenne, zwłaszcza, że dopiero zaczęłam swoją przygodę z blogiem kulinarnym.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...