czwartek, 2 sierpnia 2012

Różowy drink z rumem

Ten drink nie ma żadnej nazwy, gdyż po prostu połączyłam kilka składników, które miałam w domu. Chciałam, by miał ładny kolor i delikatny smak. Udało się :)



Składniki (podane w proporcjach, bo zależy, ile drinka chcemy uzyskać):

- 1 część syropu Grenadine,
- 1 część białego rumu,
- 2 części soku pomarańczowego,
- 1 część soku z limonki.

Sposób wykonania:

Lubię opisywać taki sposób wykonania potrawy :).
Łączymy wszystkie składniki i mieszamy. Ot co!


6 komentarzy:

  1. drink w sam raz na wieczór po upalnym dniu mmm... Kolor rzeczywiście bardzo ładny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, wczoraj go sobie wypiłam :)

      Usuń
  2. świetny drink, dawno takich nie piłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczęłam, gdyż do tej pory popijałam winko.

      Usuń
  3. Gin w każdym połączeniu... Ubóstwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero zaczynam testować gin.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...